«Фейсбук-контроль» за рекламою: передвиборні зміни для користувачів

Facebook вважають однією з найпопулярніших соцмереж, яку використовують жителі Тернопільщини. Вона виконуватиме важливу функцію задля забезпечення прозорості під час передвиборчої гонки в Україні.

Про це пише «Yes-ternopil» з посиланням на інтернет-видання «ТЕРЕН».


Facebook буде контролювати політичну рекламу у мережі та розвінчувати неправдиві дані. Це зроблено з метою протидії дезінформації суспільства.

У такий спосіб популярна соцмережа впроваджує нові правила політики стосовно прозорості політичної реклами, адже вибори будуть проходити не тільки у нашій країні. Facebook тимчасово забороняє передвиборну рекламу, що куплена поза межами держави, в якій мають відбутись вибори.

Напередодні цього Facebook має на меті запустити додаткові інструменти в ЄС, аби підвищити захист від кібератак.

У соцмережі впровадили рекламну політику з більшим рівнем прозорості, а також створили бібліотеку, що матиме інформаційний вміст про обсяг бюджету рекламних оголошень, кількість людей, охоплення аудиторії, демографія користувачів (вік, стать та ін.). Ці інструменти прозорості запустили у цьому місяці.

Також у facebook створена програма, яка перевіряє правдивість новин третіми особами. Це значно полегшує проблему дезінформації та достовірності фактів. За допомогою цієї програми можна переглядати фотографії, відео з додачою посилань на сайті. У ній вбудоване використання 16 мовами. Програма працює за тим принципом, що знижує видачу неправдивих фактів у стрічці новин. Це зменшує їх поширення, а також кількість людей, що побачать нову інформацію. Сторінки, що діляться такими новинами не будуть прорекламовані чи монетизовані у віртуальному просторі.

У соцмережі є власна методика з покращення роботи, а саме видалення вмісту, що не відповідає правилам, зниження видачі новин тим, хто просуває неправдиві факти, повідомлення людям, даючи їм контекст інформації у самій стрічці.