Чому Юлія Тимошенко втратила близько 50 тис. підписників на YouTube

Вибори наближаються і кандидати активно займаються агітацією. А отже, вони роблять все можливе, щоб залучити в свої ряди нових прихильників. Але не все так просто, адже світові технологічні компанії мають власне бачення свого розвитку, який відповідно має вплив на українську політику. Так, як повідомляє yes-ternopil.com з посиланням на hromadske.ua, відеохостинг YouTube розпочав видаляти фейкових підписників і перегляди ботів з різних каналів і відповідно з статистикою, яку опублікувало видання Socialblade, найбільше підписників втратила сторінка лідерки «Батьківщини» Юлії Тимошенко. Зокрема, за один день ї сторінка втратила 44,3 % підписників. В абсолютній кількості з 106 226 до 59 198, а саме на 47 тис.

Що цікаво в інших кандидатів такої динаміки не було. Так, чинний Президент Петро Порошенко, кандидати на посаду Президента Анатолій Гриценко, Андрій Садовий, Олег Ляшко, Олександр Вілкул таких втрат не зазнали. Останній щоправда все ж втратив 590 підписників і в даний момент має їх 23 882.

Повернемось до Ю. Тимошенко. За даними Комітету виборців України, партія Тимошенко витратила близько 100 млн грн за півроку на рекламу «Нового курсу». Також даний кандидат є найбільш активним замовником політичної джинси в Україні. Відстають від Юлії Володимирівни представники «Опозиційного блоку». На останніх припадає 23% замовлень, а на ЮВТ – 25%.

Якщо розглядати рейтинги Ю. Тимошенко, то в даний час вона очолює передвиборчу гонку, а розрив між чинним президентом та шоуменом В. Зеленським складає 1%.

Загалом, кампанія до виборів президента в Україні розпочнеться 31 грудня. А от вибори президента України повинні відбутися 31 березня 2019 року. А вже чергові вибори народних депутатів Верховної Ради України мають пройти 27 жовтня 2019 року. А тому скоро буде багато реклами, закликів та обіцянок. Час їх занотувати та перевіряти.