Кандидати в президенти у своїх програмах найчастіше вживають певні слова, за якими їх можна асоціювати. Найбільшою популярністю користується певний ряд ефектних загальників, які мають безпосередній вплив на суспільство.
Повідомляє про це «Yes-ternopil».
За підсумками аналізу програм зареєстрованих кандидатів, можна виокремити добірку слів, що найчастіше вживані у передвиборчих агітаціях. За цими даними їх можна розподілити у топ-10, які завжди на слуху і привертають увагу.
- БУДЕ. Дієслово майбутнього часу вживане у всіх програмах і має чималий ефект на виборців, адже це інструмент, за допомогою якого гарантують людям усе перераховане.
- УКРАЇНА. Назва держави теж фігурує у всіх програмах, бо безпосередньо показує ідентифікацію, приналежність до нашої країни. Це впливає на підсвідоме бажання українців бачити себе у розвиненій та сильній державі.
- РОЗВИТОК. Слово, яке наболіло усім українцям, адже воно несе позитив і прогрес. Саме цього давно вже чекають від народного обранця. Цим словом заявляють про плідну роботу для розквіту держави.
- ЗАБЕЗПЕЧИМО. Дієслово майбутнього часу дає надію, що з приходом нової влади все буде інакше.
- ГРОМАДЯНИ. Таке слово відсилає до відношення українців щодо держави на законодавчому рівні.
- ГАРАНТУЮ. Дієслово показує усю непохитність та твердість сказаного кандидатом і це сприяє довірі до обранця.
- МОЛОДЬ. Цей іменник вказує на основу суспільства, яка не тільки є працюючою частиною населення, а й тією, якій потрібні реформи.
- ВЛАДА. Відсилання до структури, яка вирішує долю країни.
- ЕКОНОМІКА. Сфера, яку в Україні потрібно різко піднімати.
- ЗАПРОВАДЖЕННЯ. Слово обіцяє реформування старого і створення чогось нового.