Держава у смартфоні по-тернопільськи: в міській раді закупили марок на рекордну суму

Поки в Україні новий уряд запроваджує електронний документообіг, в міській раді Тернополя продовжують користуватися традиційною поштовою кореспонденцією. На поштові марки виділили майже півмільйона гривень. Повідомляє «Yes-Ternopil».

Так, на сайті електронних закупівель з’явилося повідомлення про закупівлю поштових марок Тернопільською міською радою. Загалом місцеві чиновники вирішили закупити більше 42 тисяч марок на суму 435 тисяч гривень.

Згідно інформації сайту Prozorro продавцем марок є підприємство «Укрпошта». Закупівлю провели в одного учасника через відсутність конкурентів.

У відділі зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації міської ради розповіли, для чого потрібна така велика кількість поштових марок. Так, щороку Тернопільська міська рада висилає чималу кількість листів, тому дану закупівлю зробили для усіх відділів ради на цілий рік.

У відділі звернень проаналізували приблизну кількість листів та замовили відповідну кількість марок. Окрім цього багато поштової кореспонденції висилають Центр надання адміністративних послуг, інспектори праці, Служба у справах дітей та інші. 

Наприклад, муніципальні інспектори виносять постанови за порушення паркування. Однак, закон зобов’язує інспекторів  надсилати постанови рекомендованим листом за місцем реєстрації порушника. Лише протягом 2019 року муніципальна інспекція винесла 5 тисяч постанов.

Варто додати, що за повідомленням прес-служби, міська рада активно користується і електронною поштою. Зазвичай відповіді на інформаційні запити тернополян надають саме в електронній формі. Проте, є чимало офіційних звернень, відповідь на які обов’язково має надаватися у письмовому вигляді.

В європейських країнах вже давно документообіг здійснюється в електронній формі. В Україні це питання потребує вирішення протягом тривалого часу.

The website encountered an unexpected error. Please try again later.