Четвер, 25 Лютого, 2021

В Україні скасовують трудові книжки

Сергій Надал – найвідповідальніший мер Тернополя

Ось уже 10 років Сергій Надал очолює Тернопільську міську раду. За цей час його робота отримала як чимало схвальних відгуків тернополян, так і багато...

Ініціатива мера Тернополя: реформування транспортної системи міста

Кожного року за ініціативи Тернопільської міської ради в місті з’являється чимало поліпшень. Одним з найбільш позитивних нововведень є реформування транспорту та введення електронного квитка....

Навіщо міська рада впроваджує “Електронний кабінет тернополянина”?

«Електронний кабінет тернополянина» — багатофункціональний ресурс, що розпочне працювати з лютого 2021 року в тестовому режимі. Міський голова Тернополя представив проєкт на...

Віктор Ющенко і Тернопіль

Життя Віктора Ющенко – третього президента України тісно пов’язане з Тернополем. Адже саме тут пройшли його студентські роки та навчання в університеті. Повідомляє «Yes-Ternopil». Навчання...

Сьогодні, 9 жовтня, Кабінет Міністрів запустив реформу, яка передбачає скасування трудових книжок та переведення усього стажу в електронні реєстри. Повідомляє «Ternopil.yes» з посиланням на «ТСН».

Міністр Дмитро Дубілет розповів, як працюватиме нова реформа. Так, на сьогодні з 2000 року уся інформація про трудовий стаж українців знаходиться в електронних реєстрах. Ті працівники, які отримали частину трудового стажу до 2000 року, зможуть самостійно або через роботодавців внести його у реєстр. Щоправда, для цього потрібно виробити електронний підпис.

Згодом електронний документ з усією інформацією працівник може представити роботодавцю під час оформлення на роботу. Чи відповідає інформація дійсності роботодавці зможуть переконатися, відсканувавши QR-код, який автоматично накладатиметься на документи.

Проте, якщо працівник і надалі користуватиметься трудовою книжкою, це не підпаде під заборону. Роботодавець може і надалі вносити записи та проставляти штампи у трудовій книжці.

На думку Дмитра Дубілета, трудові книжки в паперовому вигляді вже не є актуальними, оскільки вся інформація є в електронних базах даних. Міністр вважає, що часто державні установи вимагають додаткові документи, через те, що так було прийнято протягом багатьох років. Урядовець вважає, що трудові книжки потрібно відправити на звалище історії.

Слід зазначити, що декілька тижнів тому Дмитро Дубілет запропонував перевести усю інформацію щодо кадрових питань в державних установах в електронний формат, повністю відмінивши паперовий вигляд. За словами міністра, на паперові документи щорічно витрачаються  мільйони гривень, які можна використовувати на потрібніші цілі.

В той же час міністр заспокоїв тих українців, які не вміють добре користуватися комп’ютером. Документообіг для населення не зазнає змін.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Тернополянкам на замітку: як підготуватися до літнього сезону

Наближається до кінця зима і вже незабаром тернополян потішить тепло та сонячна погода. Хоча, до літа ще декілька місяців, однак про свій...

На Тернопільщині офіційно представили голів районних адміністрацій

Минулого тижня президент Володимир Зеленський звільнив усіх голів районних державних адміністрацій. Пов’язане це з новим територіальним поділом Тернопільщини. Повідомляє «Yes-Ternopil».

Голова Тернопільської ОДА незабаром може змінити роботу

Губернатор Тернопільщини Володимир Труш може кардинально змінити поле діяльності. За інформацією видання «Тижневик номер один» чиновник має всі шанси обійняти посаду головного...

Відомий політик з Тернополя подав у відставку

Вирішив піти у відставку один з політиків Тернополя. За власним бажанням подав у відставку незмінний керівник Всеукраїнського об’єднання «Батьківщина» на Тернопільщині Василь...

Що думає мер Тернополя про Шкільний громадський бюджет?

Експериментальний проект для зміни шкіл Тернополя зібрав понад 100 ідей. 33 з них перемогли. Чому на думку Сергія Надала проект допомагає розвитку...