Середа, 20 Жовтня, 2021

НКРЭКУ затвердив стандарти якості послуг по наданню електроенергії і компенсації споживачам

Держава для більшості з нас це – органи влади, армія, поліція, судова система, Прокуратура, Президент, Парламент, а також закони. Саме від останніх залежить плин життя держави. А тому звернемо увагу на зміни в стандартах якості послуг по подачі електроенергії та компенсації споживачам за їх недотримання, які опублікував НКРЭКУ (Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг).

Як повідомляє yes-ternopil.com. з посиланням на biz.liga.net, регулятор затвердив стандарти якості послуг по наданню електроенергії і компенсації споживачам, якщо оператори їх не дотримуються. Про це повідомив керівник НКРЭКУ Оксана Кривенко на своїй сторінці у Facebook. Також чиновниця повідомила, що порядок надання компенсації вступила в дію 24 листопада 2018 р. А також вона сказала, що споживач отримує компенсацію у випадку, якщо постачальник (оператор мережі розподілу) чи електропостачальник не дотримується встановлених гарантованих стандартом термінів надання послуг і виконання робіт. А саме в переліку є такі роботи:

  1. Видача технічних умов на приєднання до мереж.
  2. Відновлення електроживлення у випадку несправностей.
  3. Перевірка лічильників в споживачів.
  4. Відповіді на письмові звернення споживачів.
  5. Якість електричної енергії, яку передають споживачу оператори електроенергії.

Отже, тепер споживачі енергії мають можливість отримувати більш якісні послуги від постачальників, операторів електричних мереж. Також діяльність Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг торкається сфери газу. Зокрема, Комісії ініціює перевірку облгазів Фірташа, займається питанням компенсації за неякісні послуги ЖКХ та зростанням тарифу для теплової генерації.

А ви задоволенні послугами, які надають оператори електроенергії у вашому будинку?