П’ятниця, 29 Березня, 2024

Агітаційні листівки захопили багатоповерхівки міста. Думки тернополян

У соцмережах тернополяни активно обговорюють агітаційні листівки у поштових скриньках, під’їздах, під будинками. Реклама політиків перетворилася на звичайне сміття, прибирати яке ніхто не збирається. Далі на yes-ternopil.

Передвиборна агітація має спонукати виборців голосувати або не голосувати за конкретного кандидата. Політики здійснюють будь-яку діяльність у формах і засобами, які не суперечать Конституції України та законам держави. Часто реклама у такій формі повинна принаймні запам’ятатися потенційному виборцю.

Створення, друк і поширення агітаційних листівок здійснюється за кошти Державного бюджету України. Тому люди стурбовані тим, що гроші спрямовують у це русло.

«Соромно, соромно, соромно»

Алла Полова пише, що за ті кошти краще б надрукували підручники, різні карти, атласи для школярів. Тоді батьки могли б менше витрачати на те, чим має забезпечувати учнів держава, або зменшити ціни.

Оксана Боднар:

«Напишіть якщо знаєте хоча б одного кандидата, що витратив гроші з передвиборчої кампанії на лікування однієї хворої дитини. І я за нього проголосую».

Галина Капітульська:

«Не всі кандидати викидають гроші на папери. Це роблять товстосуми».

Користувачка соцмережі Фейсбук Heiga Sorohа коментує, що не могла проїхати у ліфті, бо там поставили замок тільки для жителів багатоповерхівки. Описує, що треба прикладати магніт біля входу, а потім натискати на кнопку потрібного поверху. Потрапила, ніби до іншого світу, як у майбутнє. Вона протиставляє сучасну роботу ліфтів із застарілими (на погляд користувачки методами передвиборної агітації. Заходить у завалений політичними газетами під’їзд з новим ліфтом. Пише, що вибори не змінять людей, які так себе поводять.

.,.,.,.